UNDERBARA SÖNDAG

idag har det varit en för jävla bra dag! visst har inte fått mer än 3.5h sömn,men det tar vi igen imorgon då jag har en fet sovmorgon pga en grej,min tand! har bokat in en jour tid då det gör ont hela tiden jag vet inte om det ska göra så ont efter så lång tid,vi får se helt enkelt jag vågar inte borsta så mycket runt där då det är så ömt kanske darför ? don't know. har iaf lagat mat idag,och fick sällskap av mina två bosniska brudar ..vi  åt och pratade sedan åkte de hem och jag tog hand om disken,kort där efter dök vanessa upp och vi pluggade,eller hon pluggade åt mig jag satt bara brevid och där imellan tog jag en dusch. Jag har inte hunnit fota min shopping så jag gör det imorgon,ska även röja undan i rummet då för det ligger kläder överallt. Iaf jag och vanessa såg på film och för en stund körde jag hem henne.

ska nog ta och lägga mig nu,jag behöver sömn annars kommer jag inte orka morgondagen (oj har en lektion bara ifall jag missar idrott+svenska), vi hörs imorgon ! god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0