SÄNGDAGS!

precis bytt om till pyjamas och ska nu lägga mig,läsa lite innan. Ja,jag ska läsa men inte en vanlig bok utan skitbok nämligen - körkortsboken! how fun,right? inte riktigt jag tycker det är så tråkigt och onödigt att läsa sånt skit, alltså om man frågade mig skulle jag bara haft risktvåan som är då halka för det kan vara bra att lära sig hantera bilen när det är halt ute och så uppkörning ingen teori eller riskettan som är en alkohol kurs som alla redan vet om vid det här laget då,höh.. jag har iaf bokat halkan och vi får hoppas på det bästa så att min nervösa sida inte förstör den biten då ,har en kort sovmorgon också skönt det men det väntar istället en lång skoldag (mindre skönt) hoppas iaf att min tandvärk går över, bedövningen har lagt sig och jag har ätit normalt fast med en liten sked då, och har även druckit fast med sugrör då min läpp var bedövad ... jag vill inte ens tänka mig hur de människorna som lever såhär har det,måste vara hemskt att inte ha någon känsel fyfan! känner att jag pladdrar på så ska väl dra göra det jag skrev i början , läsa!


jag för ngn dag sedan :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

FAAAN VA SNYYYG DU ÄR OMG! DÖÖÖR,, SHIIT

2010-04-14 @ 19:07:08
Postat av: iv!

haha jag så hatar dig helen :P

2010-04-14 @ 22:06:17
URL: http://ivikiiwi.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahah love u

2010-04-15 @ 22:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0