LÅNGRAST

som vanligt på onsdagarna har vi en lektion på morgonen 8 - 9 och sedan har vi rast fram till kvart i ett, eftersom pappa kom och hämtade mig då vi skulle på utv. samtal så åkte jag även hem med honom, eller jag körde hem i våran passat som är hundra meter lång enligt mig och 6år gammal, har två repor och skiner som tusan..men det gick bra, förvånansvärt bra jag är lite rädd att köra den då den är så fin :P, jag menar min lilla golf är ju inte lika ny och skinande om man säger så och inte lika ung heller :P

för att komma till utv. samtalet är jag sjukt nöjd som vanligt var det pratet som skulle minskas och pappas kommentar på det var "det kommer aldrig funka, ivana har alltid pratat mycket." , hon svarar "jo, men hon ska nog sluta med det försöka iaf", och han svarar henne "lycka till,om ingen har fått stopp på henne kommer inte du heller", haha pappa och hans kommentarer alltså :D betygen, är jag nöjd? oja. med tanke på hur LITE jag pluggar bör jag inte ha ett enda VG men endast 4 G vilket jag är nöjd med, resten VG än så länge, och pappa hade även en kommentar på detta "tänk hur många MVG hon skulle haft om hon pluggade istället för att sitta vid datorn, har inte sett henne plugga någongång under de här två åren"... nej nu ska jag packa väskan igen och bege mig till skolan, hörs senare idag ! puss

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N ♥

Godnatt, hoppas du haft en fin onsdag ♥

2010-04-28 @ 21:44:38
URL: http://haidis.se
Postat av: zeljka

då måste hon ha använt någon rabattkod va? eller ja, jag använde rabattkoder till annat, men det gör inget.. tyckte de va så fint så det var värt pengarna haha =)

2010-04-28 @ 22:04:06
URL: http://zeljka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0