JAG TROR JAG HAR EN SJUKDOM

när det gäller shopping, har shoppat överbelastat denna månaden och mitt konto mår inte alls bra av det, jag måste sluta måste lära mig hantera detta shoppingsberoandet. studiebidraget lägger sig inatt och några hundralappar går till min sparkassa, jag är nöjd med det sparandet har lyckats skrapa ihop en hel del från oktober månad (då jag började spara,mina födelsedagspengar) och jag ska inte sluta spara, hade jag inte haft ett extra jobb lite då och då hade jag nog inte klarat det men nu har jag det vilket är superbra! sommarjobb i need u right now.. ska visa er min shopping senare från igår och idag :)


btw, min asos klänning har kommit.I LOVE IT, dock är inte färgen likadan men i can live with that.


Kommentarer
Postat av: Jessica

jag hade ock ett sparkonto men det töms lätt haha... måste också sluta men så jävla svårt!!

2010-04-29 @ 23:32:11
URL: http://jjessey.blogg.se/
Postat av: Neli

Hej tjejen :)

Fin blogg du har hihi..



Ja, smyckena är jättefina :D Jag älskar dem ♥ Finns att köpa på Ginatricot :)

Hoppas allt är bra med dig idag!

KRAM ♥

2010-04-30 @ 14:30:05
URL: http://nelilicious.blogg.se/
Postat av: neli

Hihi va söt du är :D Jag brukar vara bra på uppdateringar, men nu när jag har börjat med min praktik så är jag så himla trött att jag inte orkar med bloggen lika mycket :( Det tar verkligen på kraften! Att vakna 7 varje morgon och sluta 4 varje dag, det är inte alls min grej asså haha :P



Haha, va gullig du är :D Men vart bor du då? Jag köpte inte mina i Jönköping, utan i Borås när jag var hos min bror :D Men dem finns säkert där du bor också :) Får hoppas hihi :D Håller tummarna gumman!

Puss söööt ♥

2010-04-30 @ 19:10:52
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0