I LOVE MY BEST FRIEND

det finns ingen bättre än dig.
du är bäst, du finns alltid där.
jag berättar inte allt för dig,finns saker du inte behöver
veta men det finns även massor annat jag berättar.
finns inget bättre än ditt gullige leende när du leker sur.
finns inget bättre än att komma hem och veta att du är där
trots våra alla små tjafs vi har i princip varje dag älskar jag dig oerhört mycket.

du har gett mig allt, ett bra liv och tak över huvudet
mat på bordet varje dag i 18år. du skrattar med mig
du gråter med mig, du är glad med mig, och jag med dig.
du har gett mig en bild av hur jag ska uppfostra mina barn i framtiden.
du är världens bästa kvinna, och jag kan inte andas när jag tänker
tanken att något händer dig, säger det inte ofta men fan vad
jag älskar dig mamma.



U belong here, in my heart near me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0