GARDEROBS STÄDNING

nu ska jag städa lite, min garderob förstås. kommer ta lång tid tror jag...tråkig som städar på valborg? well jag ser det inte som något stort firande direkt, eller något tillfälle att festa på det är ju bara en vanlig dag som fått sitt namn i almenackan ,ovärt enligt mig tycker inte ens brasan är rolig ...vädret är ju skit ändå regnigt och grått, vadå att våren är på väg? bullshit. kanske visar något från garderoben, något misslyckat köp eller något liknande samt att jag har lite shopping visa er :)

im off.


Kommentarer
Postat av: neli

Ja, men det är verkligen jättejobbigt :( Man har ingen tid alls till något längre. Det är bara plugg och planering, plugg och planering hela tiden nu känns det som. Usch... Men snart är det sommarlov :D Då börjar riktiga livet haha :D ♥♥

Men det är smart det du gör hihi. Att göra grejer i skolan är så mycket bättre för då får man tid till annat som man vill göra hemma som man annars inte kan hihi :) Duktig :D



Ooh va tråkigt :/ Så va det för mig också innan jag flyttade till Jönköping. Bodde lite utanför Borås då, en liten håla som heter Kinna :P Där finns bara Lindex, Kappahl och Vero Moda haha. Och det närmaste var ju Borås och det tog typ 15 min att åka in dit.. Men nu när jag bor i Jönköping så är det bättre shopping, men det leder till dåligare ekonomi haha :P



Förresten var är du ifrån? :) Ivana Dodik låter inte så svenskt.. Balkan kanske? :D

PUSS söt ♥

2010-04-30 @ 21:43:27
URL: http://nelilicious.blogg.se/
Postat av: R

Hahahahah nej, våran är verkligen inget att fira! Valborg är bara ännu en ursäkt för att supa. Tyvärr

2010-04-30 @ 21:50:18
URL: http://raniaknowles.blogg.se/
Postat av: neli

Hihi ja kände att det var dags för ett nytt inlägg haha :D Hade ändå inget för mig hihi. Kul att du läser gumman :) Blir så glad!



Ja, det är verkligen jättemycket nu, men det är alltid så nu innan sommaren.. Och gud va härligt att du har 1 år kvar hihi. Studenten är det bästa som finns ♥ Du kommer bara få se! Men det är ledsamt samtidigt eftersom man splittras från så mycket folk.. Men samtidigt kommer man lära känna nytt folk om man nu börjar jobba eller börja på högskolan hihi. Va har du tänkt göra efter studenten? :)



Hihi okej :) Misstänkte nästan det. Jag själv är halvserb och halvrumän. Min mamma är från serbien fast hon är inte helserb heller haha. Utan rumän också, fast inte riktigt haha. Det blir en krånglig kombination med mamma men pappa däremot är 100% rumän :D

PUSS söt ♥

2010-04-30 @ 23:14:12
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0