EGEN SOVMORGON

imorgon är det dags igen, tar en egen sovmorgon pallar inte ha rast i fyra timmar för att ha en lektion då vi är lediga från samhällslektionen skönt de, och ja jag ska gå på min natur lektion då vi håller på med sista avsnittet och jag satsar MVG i betyg så är detta sista avsnittet spikat med MVG blir det som slutbetyg,what? jag MVG i natur tänker ni,yes mina älsklingar ni läser så rätt! och tusen kroner rikare ;) håll tummarna för mig nu :D

har varit på stan idag och shoppat lite,så ska ta och visa er det men inte idag sparar den biten till imorgon så ni känner en spänning :P höh nu ska jag inte shoppa något  mer för denna månad känner att det blivit ganska mycket sista tiden,eller är det bara en känsla ?för mitt konto är ju tommare iaf :P well min lektion börjar inte förrens kvart i ett så tar nog duschen imorgon för just nu tänkte jag hoppa i säng.


puss och godnatt.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0