100419

inflamation är inget man vill ha,speciellt inte i ett hål där en frisk tand suttit, "varför kom du inte tidigare" ? var detas fråga, förbannad var jag men svarade fint "nej,trodde de skulle gå över"...i verkliga fallet så var det att de inte hade några jävla tider !! åh så sur ,fick ytterligare en tid imorgon,sen har jag en tid hos tandregleringen nästa vecka med då åker tandställningen på i nederkäken förhoppningsvis orkar inte dra ut på skiten mer,ska strax klä på mig och kila mig iväg till skolan,för en lektion ..mina föräldrar får panik när jag är borta från skolan de tror hela världen går under,och det tror jag med för jag tror hela tiden att "nej nu kommer betyget sänkas" eller "fan,har missat ett ton av saker att göra får jobba hemma", har redan missat två idrottslektioner.. not funny !

ska iaf ha en skön lektion,helkroppsmassage får se om Lena börjar på mig eller jag på Lena :) tänkte fota shoppingen nu  när jag endå inte gör något och sedan åker mjukisarna på och jag drar mig iväg till skolan, vad ska man göra när man kommer hem? SOVA eller LAGA MAT! vi får se vilket det blir, vi hörs senare idag iaf :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0