100414

har sovmorgon och jag är redan vaken, jag vaknar väldigt lätt av sms och oljud i huset och min lillebror är ju verkligen oljud av sig haha, precis lagt på med nora hade ett kort samtal med henne och vi pratade om kroatien höhöh självklart skrattade vi ,minnen alltså.

snart ska jag hoppa in i duschen klä på mig och äta en rejäl frukost samtidigt som jag glor på TV åh vad jag älskar sån här tid då det finns hur mkt tid som helst för allt,ska till och med fixa mig! och dessutom förtjänar jag denna sovmorgon,jag menar ska ju upp hur tidigt som helst imorgon,för imorgon bär det av till Grythyttan min framtida skola ako Bog da! nu ; duschen. vi hörs senare ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0