PLUGG ALL DAY LONG



Det har varit riktigt jävla skönt att inte ha så mycket att göra under dessa veckor man varit här, för då har man kunnat lägga all fokus på nollningen (som pågår fortf) men nu har det kommit in lite uppgifter. Och jag har försökt avstå från det hela dagen, så mycket som det bara går har ätit, diskat, kollat tv, tvättat, städat.. ja you name it! Men sen kom jag på, det här funkar ju inte du kommer ta kål på dig själv i sista stund (uppgiften ska vara inlämnad på fredag) så jag satte mig ner med mina roomies och babblade om allt mellan himmel och jord, som inte handlade om uppgiften men ändå hann jag med lite.. känner att jag har inte alls mycket kvar förutom ett litet avsnitt ; metod, vi skriver ett PM så ja, vi får se hur mycket fel man får efter första inlämningen. Imorgon blir det ju inget plugg iaf, då väntar en faddermiddag samt utgång antar jag.

Och i helgen sticker jag hem !!!!!! (ännu en anledning till varför jag vill ha det klart innan fredag) mina föräldrar vet inget utan jag kör på en surprise så har ordnat skjuts hem, nu får vi se om min lillebror lyckas hålla sig och inte skvallra för mina föräldrar :D Och sen får jag träffa mina underbara vänner!! Åååh lyckorus så här sent på kvällen, men nu väntar sängen känner att jag babblat allt för jävla länge, rehörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0