HEJSAN MINA TROGNA LÄSARE

HEEEELOOOO! MISSED ME? I BET YOU DID ;)

Varifrån ska jag börja? Har verkligen inte haft tid eller lust för att blogga, det har varit sådär "ska jag blogga?gör nog det senare", sen loggar min och allt och så är det typ "vad fan ska jag skriva?". Det har hänt en del saker under dessa dagar, höh... min kära baby är på lagning (datorn) så för tillfället har jag en mega bra lånedator, vill typ gifta mig med den bara för att den har ett fungerande batteri inte som mina kära älskling som behöver kabel vart man än går heh.

Just nu är det förfasans mycket att göra i skolan, tro det eller ej jag trodde faktis inte det var så mycket som det verkligen visar sig att vara, och jag mår lite dåligt över det kan jag lova er. Har nationella imorgon, och jag vet inte det känns lite blandat faktis .....är himla stressad pga det. Sen är det nationella åter igen nästa vecka, vanligt prov, projektinlämning, inlämningar oh listan kan göras lång och jag känner att min motivation för skolan är NOLL spec inför det kommande fackprovet som vi kommer att ha inför domare.

Har även fått reda på att vissa av mina stundetinbjudningar inte kommit fram, så vad fick jag göra? Skicka nya, de där jävla frimärkena och min dåliga tunga som inte slickar ordentligt nu har jag TEJPAT fast frimärkena så nu lär de fan i mig inte åka av !! Sen har vi sålt kakor i klassen återigen, så har pysslat med det en hel del och vad kan man säga.... jag som är så klantig beställde fel kakor men tur är så har vi sålt de också och de kakorna vi sålt är påväg, hur fan lyckas man beställa 31 kakburkar fel? Bara jag är kapabel till en sådan sak höh... Ja vad mer ska man säga? Har nog berättat så mycket jag kunde..nu ska jag läsa igenom de engelska nationella häftet,adios my friends.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0