SVAR PÅ TAL

Fick en kommentar av någon "Bo".
" 7000+ döda i Japan eller läppbalm?
Jag kan inte bestämma mig för vad som är viktigast.


Okej, jag tycker otroligt synd om dessa människor, deras liv kan inte vara lätt just nu. MEN är det inte mitt val vad jag ska slänga mina pengar på? Och vad jag ska blogga om? För det är ju min blogg, ska hela min blogg handla om Japans offer? Och btw, hade jag vetat att pengarna kommer till de drabbade folket och inte i någon annas händer så hade jag gärna skänkt någon hundralapp men, jag vet ju inte vem pengarna går till. För ni är väl inte dumma och tror på att hela slanten går till de lidande människorna? Jag menar de som jobbar för dessa måste ha ut lön också, själva företaget måste och tjäna på det så vadå tror ni att folk jobbar gratis? Don't think so och att företaget inte själva tar betalt en enda liten slant? Nej jag tänkte väl nästan det. Mina tankar och åsikter, men är det någon som ska åka till Japan så hör av er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0