ÖGONEN BRÄNNER AV REN TRÖTTHET

Som jag sa, var alldeles för trött igår för att skriva ett inlägg eller två. La mig direkt, dock somnade jag inte förrens 1.5h efteråt så där låg jag i sängen vred och vände på mig, testade med musik,öronproppar, sitta upp ...you name it. Imorse fann jag kudden på golvet täcket under mig och stora kudden över mitt huvud, hur fan sov jag i natt? Only God knows.

Imorse var det tungt att gå upp, och jag bara räknade ner timmarna tills vi skulle få sluta. Det har varit två halmstadsbrudar här och haft praktik i tre veckor, och imorgon åker de hem. Lucky them, har en extrem hemlängtan faktis ..men endast två veckor kvar sen är även jag påväg hem.Underbart. Imorgon är det kvällspass, vilket innebär SOVMORGON!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0