"FAN VAD NI SKA FÅ FÖR DE HÄR"

Idag var det våran sista dag på jobbet, vi har alltså avklarat våra sju veckor här i Norge. Det känns helt sjukt, jag kan inte fatta det och jag ser inte vart tiden tagit vägen det har gått så jävla snabbt. Jag ångrar inte att jag åkte hit, inte en sekund även om jag varit lite negativ då och då (mest pga att jag saknar alla där hemma, och hur de alla tjatar om när jag ska komma hem,hur mkt de saknar mig osv) jag har fått lära mig mycket här och detta är ett minne som kommer följa mig genom livet. Det har varit tungt arbete ibland, ibland slappt. Jag erkänner, jag kommer sakna det. Och kolla ...vad de gjorde med oss idag ,snällt va? Fan vad jag kommer sakna alla hahah..


detta mina vänner är vätska från rödbetor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0