I NORGE

Igår vid ca 22 tiden var vi äntligen framme på hotellet, efter resande från klockan 14. Jag var trött och helt mör i kroppen, idag är det skönt med en vilodag. Det var någon gala på hotellet igår så vi har inte riktigt fått våra riktiga rum ännu och har då inte packat upp än, lite tråkigt men så är det när hela hotellet är uppbokat...typ. Har inte fotat något men min vän har gjort det så ska sno bilder från henne, men så länge visar jag  en bild på varför det bör finnas lyftkranar på tåg....


Kommentarer
Postat av: IRENA

Åh vad roligt. OCH HALLÅ. Har jag helt missat att gratulera dig till körkortet? Vet inte om jag gjorde det på facebook? Galet! Jag är så himla glömsk att jag skäms.. Grattis får jag väl säga, verkligen. Vad skönt att du har det gjort nu innan du åkte.. Nu kan du slappna av och jobba ordentligt i Norge. Kram!

2011-02-16 @ 10:53:35
URL: http://irena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0