BLONDINER, TITTA HIT



Här om dagen slingrade jag mitt hår, och jag använder alltid hätta slingrar man det själv är ju dilemmat att man inte kommer åt ordentligt. Well, jag fick tipset om Blondspray så jag tänkte att jag får väl helt enkelt testa och se om det blir någon skillnad, och jag använde det bara en gång och märkte direkt så idag när jag övningskörde lite så köpte jag ännu en. Den kommer gå åt i Norge kan jag lova er.




Sen kan jag väl meddela, jag har klarat teorin!!! Jag är så glad, men tyvärr är inte körningen godkänd ännu och jag är så gråtfärdig att det inte är sant. Jag åker ju till Norge nästa vecka och mina 2 månader kommer ju gå ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0