I <3 MY BED

HELVETE, jag är så trött och har varit det i många veckor och i många veckor har jag inte kommit hem efter skolan och lagt mig bara för att sova.Njuta av en serie (har inte kollat en enda sen dagar tillbaka) och vakna upp och inte tänka på plugg. Men idag, nu alltså ska jag lägga mig och SOVA men när jag vaknar så väntar tyvärr ett religions plugg. Har en inlämning till imorgon (?) men han sa han skulle skjuta på det så får väl se hur det blir med det nudå.GOD NATT iaf hoppas ni haft en bättre vecka än mig och en bättre helg än mig som kommer nu då jag ska sitta hemma och slita med PLUGG ! HOW FUN? inte direkt det jag hade räknat med...

Kommentarer
Postat av: Zeljka

Ja riktigt smarrigt haha ;) arb.intervjun gick bra, jag sökte ett bank-jobb så de skulle höra av sig.. är lite rädd att det finns andra som har mer erfarenhet men jag håller tummarna, han sa att de var många som sökte :/ ja men körkortet tar verkligen på energin, blir så deppig när jag inte klarar något. Men det kommer väl, det dumma är att teorin bara gäller i 2 månader numer, så himla dåligt..

2010-11-26 @ 14:44:38
URL: http://zeljka.blogg.se/
Postat av: ANELA

ja precis haha ett måste liksom :P jag minns förut när man var liten så frågade svedi typ vrf har ni fågelmat hemma:S hahahahahaha ja bara vi äter sånt hahahah :D

2010-11-26 @ 21:00:32
URL: http://liifebyanela.blogg.se/
Postat av: Zeljka

fint ditt hår blev :) skönt att den kändes bra då, nej men har du gjort en bra intervju ifrån dig så kommer de säkert gå hem! ja,jag vet det är så dåligt och så jävla jobbigt med körkortet blir riktigt deprimerad, har lagt av med mitt ett tag nu.Kör du upp i Jönköping? För där har jag hört att alla som kuggar i Skövde och kör upp i Jönköping klarar det,riktigt konstigt men.. :S



Tack, jag trivs verkligen med den nya hårfärgen & speciellt att det är så kort haha, hur smidigt som helst. Jag kör upp i nässjö, men dom är så stränga och kuggar mig på småsaker som itne spelar roll liksom att jag ska kolla med i speglarna? jag missade ju ingenting, jag körde rätt.. usch jag förstår dig har också tänkt lägga av med körkortet IGEN men jag kan inte nu när jag är så nääära.. men det tar bara på så mycket energi och mycket pengar..

2010-11-27 @ 14:10:50
URL: http://zeljka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0