MINA ÖGON ÄR SÅ TRÖTTA, KROPPEN SÄGER IFRÅN

Jag är helt slut, min kropp säger emot. Jag orkar verkligen inte mer, efter morgondagen är jag fri. Har en tuff köksdag imorgon och efter det ett projekt och företagande slutprov. Dagens prov gick inte som jag vill men jag hoppas på bra betyg ändå, jag menar massagen var på sex- sju A4 sidor, samt att det var ett jävla sågande och bullrande PRECIS UTANFÖR, lixom vem i helvete kan koncentrera sig då? Inte jag iaf, och naturen alltså seriöst vill spy, mina chanser till de där 1500 sjönk nog ganska hårt idag. Nu ska jag nog plugga, eller fan sova låter bättre. I helgen blir det iaf fina puckar, åker nämligen till Jönköping till Nora.



en bild på mig och min kusin från helgen.

Kommentarer
Postat av: neli

hej draga ♥



nej men jag tycker det blev snyggt :D stilrent och fint hihi. så ska en blogg vara. det blir bara för jobbigt när det är för mycket grejer överallt haha. nej gud nej, jag är inte alls duktig på koder haha. det är det värsta jag vet men jag har försökt mig fram. det går när man väl förstår vad dem flesta koderna betyder :)



usch för allt plugg asså. vi behöver verkligen sommarlov NU! haha. vi stackars studenter orkar inte länge till. men va duktig du är gumman :D om jag ändå kunde vara som du hihi. jag är en typisk sån som aldrig följer planeringen typ, men jag är kass på att planera också,så det är kanske därför :P haha. ibland vill jag försöka vara duktig, men nej jag kommer ingen vart haha. och nej, du skryter inte alls gumman :) man skryter aldrig när det handlar om skola :D du verkar vara jätteduktig! ♥ fortsätt så så fåru se att det kommer bli något bra utav dig :)



ooh, hur gick det på proven då? :) säkert bra hihi.

ja, lite duktig var man haha. jo det gick faktiskt skitbra. kändes sjukt skönt efteråt. älskar den känslan när man vet att man har gjort något bra :) förbränt lite kalorier och så haha. va ska du göra i jönköping? :D va kul att du kommer hit hihi.

PUSS draga ♥

2010-05-26 @ 23:11:33
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0