LYCKAT IVANA (Y)

återigen, så dum som jag är så ska man plugga men vad gör jag? sätter på en serie och SOMNAR till den..jag var så jävla lycklig över att det var tisdag för då kommer ju one tree hill ut, men nej inget avsnitt, säg fan inte de var typ avslutning och kommer tillbaka i augusti eller något, någon som vet?

jag har prov imorgon, 2 stycken har jag börjat plugga? nej..klockan är ju bara halv nio hallå två slutprov är ingenting SERIÖST, fan tänkte jag med sov inte en timme, utan två. nu mår jag så dåligt och känner mig så stressad åh jävla skit, hade dessutom prov idag, det gick skit jag fick FISK för andra jävla gången, och när det kommer till fisk har inte jag någon jävla idé alltså, det går alltid åt helvetet de gjorde det sist med för fan, blev ett G+ hade glömt en sak annars hade de varit ett solklart VG höll snyggt på min bänk, diskade i omgångar osv osv. då kunde han väl se förbi de lilla felet, eller ja just det haha det var en STOR miss men hey whats the big deal, behåller mitt betyg ändå :) blir inte sänkt till G :D jag gick iaf lycklig därifrån för det jag mest oroade mig för var ju just det att jag skulle sänkas, men hade ett starkt betyg redan så det påverkar inte. i like it.

och imorgon är det som dags natur, får jag MVG har jag kirrat 1000kr, helt gratis amengud vad jag måste pluggggggga! eller får jag MVG på båda bitarna har jag mycket möjligt 1,5 men inte lika troligt, då det är så jävla mycket latinska ord, lär väl somna med typ piriformis i huvudet, vilket betyder päronformade muskeln höh, ja ne nu babblar jag ju för fan vad väntar mig resten av kvällen? jo, ni kan väl gissa.. plugg. ha en trevlig kväll, för det ska ju jag ha.. not


en bild på mig från senaste utgången.

Kommentarer
Postat av: neli

hej fin :D ♥



hihi va duktig du är gumman :D den blev riktigt nice. ja, jag bytte också, tröttnade lite på johnny depp där haha. men den kommer säkert komma upp snart igen haha. jag tröttnar snabbt på mina headers haha. aaw, tack så mycket sötis. du är jättegullig du också ♥



ooh va jobbigt det låter gumman. men du kommer klara dig igenom det ♥ det vet jag! men va skönt att du är klar med den där inlämningen hihi. det känns genast mycket lättare när något är klart när man har så mycket.. ooh va kul med latin :D det är svårt va? kommer ihåg att vi kunde läsa det också på gymnasiet :) hihi ooh tänk nästa år när du tar studenten sötis.. vilken underbar känsla ♥ men tro mig, du kommer sakna gymnasiet och skolan som fan sen haha :P man känner sig liksom vilse.. eller det gjorde jag iaf!



iih, lycka till på naturprovet gumman. ska hålla tummarna för dig. när har du det? :) nej jag har inte gjort så mycket idag. jag tog mig faktiskt till gymmet idag efter 1 månads lathet haha. fan va skönt det kändes :D sen kom jag hem och pluggade lite och sen har jag tagit det lugnt resten av dagen hihi.



PUSS fin och vilken söt bild på dig förresten :D ♥

2010-05-25 @ 22:26:05
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0