HALVA PRISET KOMPIS.

Jag gillar inte Kapphal alls, tycker inte man kan hitta så mycket fint där, men skylten "Halva priset på smycken" lockade mig,tog en sväng in dit och fick med mig allt detta :)


 
7armband för 44:-,ordpris 89:-


fint armband för endast 44:-, ordpris 89:-


snygga pärlor, 50:-, ordpris 99:-


snyggt, dock osäker på priset ...tror det var 44kr för detta med?


44:- /st tror jag på dessa med,dock ej säker.

VERO MODA - de hade clubkväll och man fick rabatt på sina köp,dessa hängde mig mig hem iaf kan aldrig få nog av pärlörhänger,right? ca 90:- för båda



H&M - ingen har väl missat att ringar är populärt nu,dock är inte dessa stora eller någt liknande och dessa var ej rea,men ändå väldigt billiga 49:-/ st, eller ah den vänstra kostade så,och de sex andra var lixom allt i ett...




Kommentarer
Postat av: EMELIE

LITE snygga :O

2010-05-09 @ 18:48:48
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: EMELIE

ja de kan man säga du :D

2010-05-09 @ 21:20:37
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: neli

HEJ HJÄRTAT :D

Sorry för sent svar, är fullt upptagen nu asså. Jag dör, vet inte hur jag ska orka med allt! Men så är det ju dem här månaderna innan sommarlovet, man vet vad som väntar en. Man måste helt enkelt hålla ut :/



Härligt att det är bra med dig hihi. Med mig är det bra också,förrutom allt jag har att göra då haha. Man mår ju nästan dåligt :P Haha, jo jag saknar skolan som fan. Jag orkar inte med dem tidiga morgnarna längre och sena dagarna. Och det är så mycket planering och sånt konstant. Finns ALLTID något att göra! Usch. Man blir verkligen skit trött. På högskolan träffar man iaf kompisar och har det kul, och börjar sent och slutar tidigt, så det längtar jag till haha :D Man inser när man ute på praktik hur kul egentligen de är i skolan. Det gör jag iaf :)



Hihi ja erkänn hon är söt :) Det är min brors dotter. Man vill bara äta upp henne :D ♥♥



Haha och ja, Findus är bäst ju :D Värsta bra med dem värdecheckarna ju :D Massa goda mat grejer jag kan köpa nu haha. Hoppas bara jag inte hittar nån mer nyckelpiga :( Haha.



OCH DAMN, VA SNYGGA GREJER DU KÖPT :O Vilken tur du hade med rean där! Lyllos! :D Give me some haha :D

PUSS fin ♥

2010-05-10 @ 20:26:54
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0