DUSCH,ANSIKTSMASK,PACKA,SÄNGEN

har duschat, ansiktsmasken är på snart ska jag börja packa och sen ska jag sova. ännu en köksdag väntar på mig imorgon och jag är inte så värst pepp på det faktis, vill helst skita i det tror ändå inte att jag kommer kunna få ett MVG i betyg så försöker nog i onödan, mitt VG står fast ändå aja skitsak samma lixom .. har bråttom imorgon iaf hem hämta väska + kort och sedan drar man iväg höh, lycka till att jag hinner med tåget också.

nej nu ska jag packa, frågan är vad fan ska jag ha med mig?jag brukar alltid ha med mig för mkt, som jag sedan inte använder vilket jag helst inte vill ha denna gång men det är svårt då vi kanske ska ut också, åååh fan. god natt och vi hörs väl när vi hörs kanske hinner med ett inlägg imorgon, eller vad tror ni? godnatt iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0