10 SAKER JAG SAKNAR MED MIN SEMESTER


1. Min bästaste älskling, så jävla otrolig är han. I sommras pratade han inget men ändå förstod han allt, när vi var i affären frågade jag honom om han ville ha vatten eller saft, "sssssssss" var hans svar, alltså saft.Gullunge!!!


2. Min buca, detta är min kusin Claudia som är på pricken lik mig som liten. ÄLSKAR HENNE FÖR JÄVLA MYCKET,favoritkusin till max!


3. Kvällar då jag och Nora tog tummen ur röven och verkligen fixade oss, och inte sket i om vi hade flötigt hår och fläckar på kläderna då drar man till sig mer uppmärksamhet när man väl är fixad.


4. Havet, helvete vad skönt det är att ligga på stranden och doppa sig flera gånger för att skippa brännan (dock lyckades jag ej med brännbiten)


5. Maten, speciellt cevape i lepina tsm med ajvar och pommer brevid. Jajces cevapi är nog godast, vet ej vad restaurangen heter men den ligger vid vattner precis vid vägen. Love it.


6.  När man är utomlands dricker man, min favorit under min vistelse var Ice tea, sumsko voce! Om jag älskade att komma hem från stranden och öppna kylskåpet och ta fram det, oja!


7. Ute kvällarna och den där fina brännan, och att skippa sminket och kletet. Bästa.


8. Bröllopen och festerna ,helvete finns nog ingen mer pest och pina än att sitta i en kyrka då det är 40grader varmt ute, och helt vindstilla.


9. Allt jävla lek i vattnet, alla härliga dopp från den varma solen, åh själva vattnet där man ser varje liten fisk simma förbi i. Känslan.


10.Besöket i huvudstaden Wien, Österrike. Att vara där var fan himmelriket, karusellerna, shoppingen oh my oh my vad jag ville vara kvar där istället för att fortsätta mot Sverige.


Kommentarer
Postat av: neli

Hej srce :D ♥



Haha, ja det var som sagt helt jävla galet. Jävla dem som tar över allt så man inte ens kan titta normalt.. Gaaah, så sjukt störande! Tråkigt att du inte hitta något, men det är ju förståeligt.. Gick ju knappt! Man tappar ju tålamodet att titta också när det är så mycket folk.. Haha och som du säger, dem bara köper för att köpa.. Hallå, 10 kronor? Daah, nästan gratis haha :P Typiskt blattar haha.



Hoppas att du hade det trevligt i Jönköping iaf. Jo, plugget gick väl hyffsat. Går framåt nu. Satt lite i skolan idag med en kompis och tentapluggade lite. Känns skönt att man har kommit igång lite. Och imorgon blir det plugg igen.. Blä! Men snart är det SOMMARLOV :D



Och angående ditt inlägg.. JAG HÅLLER MED DIG! Iaf om det mesta. Jag saknar också festerna, maten, brännan.. Gud allting är så himla underbart. Och så självklart shoppingen :D

PUSS söt ♥

2010-05-31 @ 17:57:12
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0