JAG OCH MIN SAMBO

Sitter nu i soffan med Vanessa,vi har typ precis packat matlåda och gjort frukost åt oss och snart ska vi lägga oss.
Vanessa is like my sambo now days, tredje kvällen hon sover hos mig och förmodligen kommer det vara så resten av veckan. Alltid mysigt att ha någon hos sig så slipper jag vara rädd också :P Har tvättat lite idag, duktig jag är. Mamma ringde ,åh saknar henne som fan fattar inte hur den kvinnan kan ha sån fantasi när det gäller att laga mat, jag är helt jävla chanslös när de gäller mat förfan så jävla fantasilös haha.

Jag och Vanessa är så trötta efter jobbet så idag när vi skulle hem så går vi in i bussen, våran buss åker 15.37 så när klockan är tjugo över tre så säger jag "fan vad konstigt att vi åker så tidigt", så säger vanessa "ja,iv den åker skittidigt", så vi frågar en tjej som sitter mitt emot oss vart bussen går, Hjo svarar hon vi hoppade av på första stationen haha sen när den andra bussen kom som vi skulle med så stannade den inte på den hållplatsen jag började nästan gråta det var ju så varmt och jag ville bara hem och lägga mig.

Igår däremot så hände det också en rolig grej, det regnade så vi två sprang för att gömma oss och vad händer inte då?Jo jag snubblar på ett cykelställ och ramlar hahaha, vi två kunde inte sluta skratta haha mina vänner vi hörs imorgon god natt!


en bild på mig från förra sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0