BED TIME

Nu ska jag inta min sovplats, klockan är över tolv och jag ska upp och jobba om ca 4,5h tänka er att jag kommer orka det ska på rundvisning (?) inför sommarjobbet, så imorgon jobbar jag med mamma och på torsdag med en annan tjej, vi får hoppas på att detta är betalda timmar :)

Idag skrev jag och min vän Vanessa på ett kontrakt för de andra sommarjobbet,som är i Tibro. Fyfan när pengarna rullar in på kontot, då ska vi fan i mig ta en rejäl jävla shoppingtur,tror till och med att de väntas en roadtrip till Nellys outlet i slutet av Juli :) när lönen kommer och om den blir lagom stor dvs.

God natt mina vänner har ändrat lite i designen,vet inte om ni märkt men råkat även ta bort en grej som jag måste återställ får ta min tid till det imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0