TO DO LIST ; FOTBAD + SOVA

jag är megatrött,det svider i ögonen och jag har inte hunnit med mitt fotbad ännu...det är så att jag har fotmassage imorgon då vi hade ansiktsmassage här omdagen,och jag måste ju verkligen ha fräscha fötter (kommer så dö imorgon) har iaf laddat en flaska med kallt vatten och förberett allt annat har installerat om datorn så har inga foton eller fotoprogram på datorn det förklarar bilderna nedan (paint fick ta smällen) imorgon ska jag föra över bilder som ni förstår har jag varit i stan idag och handlat lite och råkade få med mig lite grejer även en liten överraskning till Nana som tagit körkortet,grattis min vän :) nu blire crousing på högsta nivå ! jaja nog med mitt tjat över till fotbadet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0