SUGEN PÅ FILM MARATON?

A WALK TO REMEMBER

Oh my,oh my vilken klassiker eller hur?Men har ni någonsin älskat en film så mycket att ni inte tröttnar på att kolla på den om och om igen?Well jag har. Denna film berör mig så mycket varje gång jag ser den,spelar ingen roll hur många gånger jag sett den så fäller jag tårar.Om ni inte sett den,se den.

P.S I LOVE YOU

"...Don't be afraid to fell in love again.Open your heart and follow it whereever it leads you....and remember,sight for the moont. P.S I will always love you" - behöver jag ens säga något mer?


THE NOTEBOOK

De gör det så jävla bra, denna film är och kommer alltid förbli min favorit kärleksfilm.Alltid. För det finns nog ingen film som kan få mig så andfådd som denna,jag är förälskad i de och deras kärlek är något jag vill uppleva,ja alltså deras starka kärlek.



Nu när vi är klara med de tre klassikerna som ni alla redan sett så kan vi börja på riktigt,tar de i årtalsordning.De flesta filmerna är 2008 men min blogg var faktis från 2008.Men äldre filmer är de som brukar vara riktigt bra.Har sett många filmer,men dessa som funnits på förra bloggen är väl de jag tyckt varit risligt bra.

2010


A DANGEROUS MAN





2009


FALSKT ALIBI:




THE BLIND SIDE:



THE STEPFATHER



NEW MOON



HURRICANE SEASON



ICE AGE 3




CONFESSIONS OF A SHOPAHOLIC



G.I JOE - RISE OF COBRA




2008



THE OTHER END OF THE LINE



YES MAN!



KANDIDATEN



AUSTRALIA



THE SECRET LIFE OF BEE



BENJAMIN BUTTONS OTROLIGA LIV



HANCOCK




SEVEN POUNDS




REDBELT



NEVER BACK DOWN



PRIDE AND GLORY



SLUMDOG MILLIONAIRE



CENTER STAGE - TURN IT UP




GRAN TORINO



CHANGELING



2007


THE TATTOOIST:



THE LIST:

OBS! HILARIE BURTON ÄR MED


AWAKE



2006


HOME OF THE BRAVE:

OBS ! CHAD MICHAEL MURRAY ÄR MED.




Kommentarer
Postat av: Denana

Gud vilka bra filmer!

2010-01-07 @ 02:02:04
URL: http://denana.blogg.se/
Postat av: vesna.blogg.se

aaah men kolla me din kusin o fråga va han tycker om de :) ja skulle själv ej satsat på de :)

2010-01-09 @ 14:27:12
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0