ONE FREE NIGHT AT A CHOICE HOTEL





Nu har vi fått de,äntligen! Det tog ett bra tag innan vi fick presentkorten. Det var så att innan jullovet blev hotellklassen erbjuden att jobba för Selma Spa på en julkonsert,de skulle vara 20pers då de bara är 7 i klassen blev det flera som fick hänga med en utav de var jag.Men jag är besviken,why?I'll tell you. De hade sagt att man får ett presentkort var ,en valfri hotellnatt sedan ändrade det och sa att man fick en halva var och var tvungen att para ihop denna halvan med en annan som var med och jobbade och nu när vi väl får presentkorten så är det så att man måste vara två st som åker..vad gör man om man är ojämt antal då? Vi skulle vara 7st som åker (men de verkar aldrig bli av då ingen kan typ) och tänkt ta ett kombirum men nu sket sig den planen och vi måste ha ytterligare en person med oss,men frågan är vem av de andra vill åka med oss?I guess noone,för de är en klass för sig.Besviken.

Kommentarer
Postat av: Jessica

jag gillade filmen :) värd att se

2010-01-12 @ 23:06:40
URL: http://jjessey.blogg.se/
Postat av: zeljka

Jaha, avatar var som sagt bra kvalite men jag valde riktigt sämst fil när de gäller trubbel i paradiset, man hörde knappt och jag tror att till och med youtube kan ha bättre bild än vad jag hade där. Har du hört ryktet om morgans kunde jag inte ens öppna, har ingen aning varför :S



Och tack! :)

2010-01-13 @ 00:26:31
URL: http://zeljka.blogg.se/
Postat av: ..

Fan vad snygg du är :) om jag bara hade en sån flickvän som du :P

2010-01-13 @ 02:42:06
Postat av: Frida

Ne, jag har bara webbshoppen som hobby, men planen är att kunna tjäna pengar på den i framtiden, kanske starta eget, det vore kul! Åh vad drygt, kunde ni inte bara få ett vanligt presentkort per person...

2010-01-13 @ 10:08:58
URL: http://fridasofia.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0