MEGA DEPRIMERAD

de senaste dagarna har det bara varit en massa jävla prat om skolan,vilket jag förstår är väldigt tråkigt att läsa om men efter imorgon lär det inte bli något fram tills då jag känner det är jobbigt igen. jag går massage som IV val,och jag ångrar det inte för den praktiska delen onej..men för den teoretiska det är så himla mycket latin man ska kunna,alla muskler ska vara på latin och massa annat och jag är deprimerad då inget fastnar i huvudet har inte pluggat länge på det men endå,det bör fastna efter en timme har ju inte svårt för språk verkar fan i mig ha svårt för latin försök läsa sternocleidomastoideus, svårt ha ? i think so. dessutom har jag naturkunskaps prov,har jag ens börjat plugga? NEJ. har ju hål imorgon tänkte ta det då,orkar inte gå in för på de provet då jag har chans att få VG endå tror jag :P Gud här sitter jag och maler när jag igentligen bör plugga..god natt people ska stänga av datorn !



fan vad jag vill ligga och steka istället.

Kommentarer
Postat av: zeliha

JAG MED!

2010-01-20 @ 20:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0