MASSAGE ÄR DET BÄSTA JAG VET!

efter en tuff arbetsdag (som jag kommer ha imorgon med) är massage verkligen välbehövligt och jag är lycklig lottad och har en bästa vän som fick MVG i massage :) lucky me ha har fått massage varje dag nu i en vecka,and i love it. det känns alltid lite bättre efteråt för hon gör det slarvigt men gosh vad tumklättring är bra,dessutom längtar jag till skolan börjar för då får jag massage en gång i veckan för er som inte vet så går jag massage kurs som ival och jag trivs med det förutom alla latinska ord då :P anyway en tuff arb. dag väntar på mig imorgon och jag vill så döööö ! funderar på om jag ska lägga in mitt 2009 i bilder igen? är lite osäker,de tog ju sån lång tid sist och jag menar det är ju redan 7januari...osäkert osäkert

Kommentarer
Postat av: Camilla

okej nice ;) men inge fel med bosnien heller :D hehe

2010-01-07 @ 21:51:57
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0