JAG BÖRJAR OM PÅ NYTT

Jag hade så mycket gammalt i min blogg som jag inte vill ha kvar, ibland är det fint att ha en massa fina minnen och allt det där som man gjort,gå tillbaka och kolla på det men uppfatta mig inte fel vill verkligen inte att det ska låta som "nytt år,ny början" utan hade bara lust jag antar att jag kommer ångra det sen men äsh,alltid värt ett nytt försök.Självklart har jag tänkt lägga upp bilder från min gamla blogg de kommer komma upp lite då och då kan jag lova er,men i små omgångar ska börja med ett stort inlägg med en massa bra filmtips som jag hade samlat på mig under förra året vissa filmer kommer ni känna igen,andra inte ..japp jag är en filmnörd. Och vet ni vad? Jag ska lägga upp mitt senaste inköp med,och ska börja med dagens outfit så fort vädret bättrar sig iår ska jag ha en mycket bättre blogg,och ja..ibland ska jag även skriva ut mina känslor här även om jag helst vill hålla sånt privat men ibland får man tillåta resten av Sveriges befolkning veta vad jag känner. Ny start här i bloggen helt enkelt.


Hoppas ni alla som läste min blogg ska fortsätta läsa den även om jag tagit bort allt och ni inte kan gå tillbaka och kika. Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

u go girl!

2010-01-06 @ 00:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0