HISS OCH DISS



Korta skoldagar - Finns det något bättre eller ? Seriöst man kan komma hem och hinna göra en massa grejer istället för att vara hemma vid fem och bara bumsa ner direkt i sängen. Skönt att sluta tjugo över 11 iaf :)

Cyklar - Bästa uppfinningen någonsin och bästa köpet min far har någonsin gjort, har en 5-10min att GÅ till bussen men med cykeln är jag där efter 2min,älskar min nya cykel

Läxfria dagar - Finns inget bättre att kunna komma hem (förutom korta skoldagar) och inte behöva känna ångest för att behöva plugga utan bara lägga sig i sängen och sova lite eller bara kolla på serier en hel dag,det är livet alltså.




Folk med hund - Seriöst? Bara för att det är snö behöver det inte betyda att ni inte ska plocka upp bajset efter era hundar,idag har jag sett hur många bajshögar som helst och det är så vidrigt tänk på de människor som är extra känsliga,visst alla vi bajsar men det är inte så direkt att vi sitter och kollar på vårat bajs men nu måste vi ju kolla då vi måste se oss för om vi nu inte vill lukta bajs hela dagen..hur svårt kan det vara att plocka upp bajset efter eran jävla hund?

Skolmaten - Ni klagar på att vi elever klagar på huvudvärk,ont i magen osv seriöst inte är det så jävla konstigt när man det mesta av skolmaten ligger i papperskorgen,skaffa godare mat som ser mer ätlig ut ..jag personligen kanske äter 2 av 5 dagar i skolan..om ens det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0