HEARTLESS

hjärtlösa människa.
hjärtlösa idiot.
hjärtlösa djur.

Jag finner inga ord för dig just nu, du har alltid varit en kille som jag alltid kunnat ge en andra,tredje,fjärde,femte,sjätte osv.osv chans till. Aldrig har jag i hela mitt liv vikt mig för någon så mycket som för dig och hur i helvete tackar du? Det här bör inte göra mig arg, och absolut inte det minsta förvånad för det här är det bästa jag kan få av dig. Och nej jag förtjänar det inte,då jag så många kvällar fällt mina tårar för dig, för dina ord, för dina handlingar. Hur mycket ska man ge för att få det bästa tillbaka? En lögnare är du. Och fan för mitt hjärta som fortfarande har de där inom sig, de där minnena och de där känslorna, än idag efter så många år är du kvar. Jag är så jävla arg på mig, känslor är något jag aldrig mer ska ha för någon, mitt hjärta lär ju ingen annan få, inte än. För vem orkar igentligen? Inte jag, jag hatar dig,du är gone,gone för mig!!

Kommentarer
Postat av: KATARINA P

sta je bilo draga? Ko diro :(

2010-01-22 @ 12:46:13
Postat av: Jessica

man ska aldrig ge en kille en tredje chans, då kmr man ge dem fler... <3

2010-01-22 @ 13:56:07
URL: http://jjessey.blogg.se/
Postat av: iv !

sv: ma ljubav kate

2010-01-22 @ 23:57:20
URL: http://ivikiiwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0