BIRTHDAYS COMING UP!

Hemma för ett tag sen efter en tuff arbetsdag,fyfan vad den kändes.Har nog världens bästa lillebror,jag skulle jobba sju timmar idag och på morgonen åt jag ingen frukost och tänkte noway ja klarar hela dagen så bad lillebror cykla till jobbet och lämna matsäck åt mig, (jag jobbar extra som städerska,bra betalt!) han hämtade en hel full påse :D hahah och oj vad han mulade varm chocklad.sedan städade vi det sista :)

Iaf sitter här och tänker,nu i januari-februari-mars är det en massa vänner till mig som fyller år.Sofia fyller nu i januari 18år,februari är det två personer som fyller 19 samt en fyller 21 och mars är det fyra personer varav tre fyller 18 och två av de är mycket nära vänner till mig,alltså vanessa och sanela sedan fyller ju nora 19 också.. snacka om att jag kommer vara pank !!! Jag jobbar som en häst men pengarna kommer knappt räcka till,plus att jag har beställt en massa grejer eller massa och massa men har en skinnjacka att betala,samt en beställning till usch nu får det vara lungt för mig med fika,shopping och äta ute samt småhandla i mellan för jag måste börja spara.

Har ni också många som fyller år i de närmaste månaderna nu?


Kommentarer
Postat av: Camilla

okej jo men då kan jag förstå det att du kallar det ditt hemland och sånna saker ;) hihi

2010-01-08 @ 16:35:01
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Postat av: Katarina

Sv: Heheheh man tackar! :)

Jaaa, skinnkjolen är det bästa köpet jag har gjort på riktigt länge! :D

2010-01-08 @ 18:29:55
URL: http://katarinanatalija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0