ÄNTLIGEN,DET ÄR ÖVER!

det där jävla läxförhöret är över,fick IG men det tar vi. det var hur svårt som helst och nu säger jag inte för att jag inte pluggat ordentligt utan det var verkligen svårt, ioch med att det bara är ett läxförhör (sex sidor) så vägde det inte så mycket på betyget ,men mina vänner kan lova er att på slutprovet ska ja plugga en månad innan för banne mig om det är lätt att komma ihåg latinska ord.. och naturen ja den gick skapligt bra hade inte ens öppnat de där häftet men oj vad bra det blev endå ;) i skolan åt vi tre rätter,och ja man blev mätt för stunden då man åt så snabbt på knappt en timme ska man äta tre rätter? eh ja låter som värsta fetisen nu haha men de är inga stora portioner man får..

nu ska jag träffa vän och ikväll mina vänner får ni se min beställning som jag fick hem härom dagen,inte hunnit visa pga skolan well ikväll blir de slappar kväll till max and i love it. och jag ska dessutom inte prata mer om skolan hahha,a som om ni inte hört den innan.

Kommentarer
Postat av: Jessica

sv: haha ja men inte helt seriös men lite ändå :P



ååååh ska bli kul o se :D:D

2010-01-20 @ 18:12:55
URL: http://jjessey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0