17.30 BÄNKAD FRAMFÖR TVN

ikväll är det EM final,kroatien möter frankrike och jag ska vara bänkad framför tvn sådant ska inte missas även om det inte är bra för mitt hjärta,mina naglar,mina nerver eller någon annan kroppsdel ska jag sitta där och även om de inte vinner kommer jag vara stolt som en kung för de kom trots allt tvåa då,men nu ska vi inte snacka för mycke för de vinner idag är jag positiv,jag erkänner att jag inte kollat på varje match någon enstaka då jag inte ens klarar av att se på det och tål inte de som pratar i bakgrunden de äter mina nerver,bokstavligt men ikväll som sagt ska jag vara bänkad,önska oss ett lycka till !

Kommentarer
Postat av: Julia

Min vanliga text menar du?

2010-01-31 @ 17:09:57
URL: http://thisisjulia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0