YESTERDAYS SURPRISE

Igår när jag satt på jobbet och åt frukost (precis som jag gör nu) får jag sms av min lillebror vilken smak jag vill ha på cider och då tänkte jag att vi brukar inte stanna i Österrike (moster bor där) för köpa cider så ringer upp och då säger han att de är i TYSKLAND.Jag hade inte städat från torsdagen då jag hade folk hos mig och tänkte jävla nu ligger jag illa till allt jag skulle göra hann jag inte göra inte damma,inte klippa gräset inte rensa rabatter jag skulle hunnit men gjorde annat satte ihop mammas present med farbror han gjorde det mesta. Beställde pizza senare och dukade bordet vid sju var de hemma,underbart att se de verkligen!!Min mamma åh,underbara hon och pappas pussar och mina bröder tro fan jag saknat de riktigt rejält.Gav de deras presenter och alla blev glada :-D fick massa presenter av de också för jävla dina visar sen överlycklig blev jag verkligen!Visar när jag kommer hem nu ska jag gå jobba och längta efter lunch då mamma gjorde friterad kyckling åt mig haha,vi hörs puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0