BEDÖVD I HALVA KÄFTEN

det är hemskt och det var hemskt, jag var sjukt rädd jag hatar sprutor och vad är det första man ser? en fet jävla spruta jag var spänd i hela kroppen så hon fick massera mig vid axeln haha :$ sen var det dags att dra ut tanden alltså helvete jag kände det i överkäken men inte underkäken (bedövd) tänk att dra ut en frisk tand... herregud och nu är jag sjukt orolig över att de tagit ut fel tand, tänk om det var tanden brevid ? nej fyfan det gjorde ont och jag var nära på fälla en tår nu är munnen full av saliv hela tiden och halva tungan är bedövd har ingen känsel i halva sidan av ansiktet,how fun. bör nog sova lite det kanske är borta när jag vaknar ,är det någon som vet hur lång tid bedövningen håller i sig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0