HEMMA FRÅN SKOLAN

hemma från skolan, varit de en stund. hade bara betygsamtal imorse som jag skulle vara med på VG fick jag i slutbetyg i massage, jag anatar att det är bra tyvärr nådde jag inte upp till MVG pga den teoretiska biten, alltså missade jag en massa på musklerna som gjorde att jag inte fick mitt MVG i slutbetyg.. men mitt praktiska prov gick galant där emot,VG+ fick jag :) gött de faktis.

gör vitlöksbröd nu ,vet inte om jag lagt upp receptet kan göra de när jag kommer tillbaka från skolan ikväll,ska nämligen tillbaka för har två lektioner men inte förrens kvart i ett så det är ett tag ska äta mat nu iaf :) mamma har gjort punjene paprike :D MUMS! efter skolan stannar jag nog och spelar brändboll med resten av HR programmet yay vad kul. well vi hörs senare ikväll då mina vänner ,puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0