EN WEEKEND I STOCKHOLM

Fredag: Hela vägen till Örebro rullade jag tummarna, jag var nervös och började svettas..speciellt när min mobil inte verkade kunna öppna en pdf. fil vilket är konstigt det har den lixom gjort innan. Tågresan till Stockholm gick galant, en överglad jag satt där i de otroligt sköna stolarna och bara gladdes för att kunna slappna av möttes på centralen av min kära bror, sedan blev det lidingö där god mat väntade som E hade lagat, och en flaska rosé korkades upp. Jag hade klarat min tenta!!

Lördag: Stress hit, stress dit ..men jag hann avnjuta en otroligt god frukost ska fan i mig skaffa fram recept åt er! Sedan bar det av mot stan, där min sena 20-års-överrasknings-present väntade mig.. EN SMINKNING PÅ MAKE UP STORE! Gissa om jag var glad, efter många om och men valde jag en vardags sminkning som jag blev övernöjd med synd bara att deras produkter är så dyra, jag visar vad jag fick med mig senare! Sedan blev det god mat och en runda på julmarknaden.

Söndag: Var jag trött? Om jag var, trots att vi avslutat lördagen med en mysig hemmakväll med morotskaka så vart det riktigt jobbigt att stiga upp. Vi tog det lungt hela söndagen och min kära bror lagade en god middag sen var det dags för hemgång! Om allt går enligt planerna, kommer det bli en suuuuper sommar!! :)


Tyvärr så har jag inga fler bilder att erbjuda.


Kommentarer
Postat av: IRENA

Mys! Fan vad gullig du är Ivana, tack! Hoppas att allt är bra med dig, puss.

2011-11-30 @ 20:41:25
URL: http://irena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0