OH ,LOVELY SATURDAY

Jag mår så jävla jävla bra just nu. Efter att ha varit hos faster min och firat henne smått så körde jag sedan hem för att börja på sista religions uppgiften som jag vill ha klar redan nu i helgen, kan bli tight då jag inte ens börjat med min bok som ska redovisas på måndag oh, i'm in big trouble men nevermind. Jag har kommit till fråga 5, och det är eh... 15 frågor kvar, varav en är som en uppsats eftersom vi Alanya gänget inte är närvarande då någon snubbe från HariKrishna kommer eller vad det nu var.. orättvist egentligen jag menar vi ska skriva uppsats medans de som är kvar ska skriva några frågor men om ca 1 vecka kommer det nog inte spela någon roll.

Förövrigt har vi äntligen bestämt hur vi ska komma till flygplatsen, blir med min lilla bibi ska ringa och dubbelchecka med flygplatsen att de finns platser för parkering osv och eftersom jag är sån "i have to check that everything is right" - människa så lär jag väl ställa tusen frågor till hur allt fungerar, hur jag gör, vem jag betalar osv osv osv och främst av allt, VEM FAN VAKTAR MIN BIL? hahahaha åh min lilla pärla. Fyra sköna brudar och jag ska alltså dunka musik mitt i natten, jag är fan överglad.

Just nu ska jag iväg till Vanessa för att kika på eurovision självklart, och jag hejar som sagt på Dino ikväll har inte hört de övriga bidragen. Jag tror Dino kommer komma långt, finns så många balkaner (bosnier) som kommer rösta på honom eftersom Dino är en stor artist och inte någon random precis som vi kroater hade bränt sönder våra mobiler om Thompson varit med, ha ha ha men ikväll är vi inte ens med men förvånar mig inte, vi skickar ju så jävla kassa bidrag lixom severina ?afrikapaprika? men lägg av, sen feminem? asså daaaaaj ba!!! anyway, ska hoppa in i mjukisarna nu. Hörs imorgon då jag ska lägga upp lite nyinshoppat . cmok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0