TUMMEN UPP!

Igår var det tredje kvällen mitt finger blödde, och återigen genom tre plåster. Så jag drog upp plåstret och då jävlar fick jag panik de blödde ju fortf rätt mycket för att vara tredje gången och dessutom gjorde det så ont att jag inte orkade hålla tårarna inne, för helt plötsligt blev jag rädd....ska jag gå med en handikappad tumme resten av mitt liv pga att jag inte åkte in vid rätt tid? Så efter jobbet körde en arb. kompis mig till deras "sjukhus". Herre min skapare om jag träffat på en otrevligare doktor?!?! Hon som hängde med mig frågade om jag kanske skulle ta en dag ledigt för att jag lixom ska låta handen vila, vet du vad hon får för svar? "Tigger du om sjukhuspenning", vad i helvete hon vet jag är praktikant från Sverige och vi får inte betalt som deras praktikanter får, och var hon snäll efter det?Oh nej,hon tryckte allt vad hon hade jävla satkärring!! Fick också reda på att även om jag åkt in i tid så hade vi ej kunnat sy då det inte fanns något att ta tag i för att sy igen, så mycket hade jag skärt av....luckyme.


(take it easy, jag har på mig kläder sovshorts)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0