I WANT A NEW CAR

Jag älskar min bil mer än något annat, den är min räddning till allt. Jag älskar den just för att det är min egna bil, min första bil och även den bilen jag lärde mig att köra med som mest. Jag får ont i hjärtat av att den är till salu, men tyvärr har min plånbok fått känna på ett och annat den är dyr i drift för en sån vrtirepka som mig. Så nu är jag på jakt efter en ny, en som drar lite och en som jag kan köpa för mina egna sparpengar även om mina föräldrar ställer upp och bidrar så vill jag att det ska vara min bil, som jag kan vara stolt över och säga "den har jag köpt"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kia Picanto.. liten och söt, full tank kostar bara 250:-.. en bra bil för dom som inte har så mycket pengar :)

2011-06-23 @ 18:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0