"VI HAR OCKSÅ VARIT PÅ NOBEL...NÄSTAN"

Igår kväll var jag i skolan i 14 timmar, alltså en väldigt lång tid om man frågar mig. Jag är idag väldigt trött, övertrött då jag inte sovit "eftermiddag". Imorgon är jag ledig, typ. Varför var jag i skolan i 14 timmar då? Jo, vi hade nämligen Nobelmiddag i skolan för allmänheten det är en kurs vi har i skolan och då är det olika teman varje tisdag framöver (förutom när vi har praktik) och igår var de nobel som sagt köksmästare och hovmästare tog sig från Stockholm till Skövde för att medverka, ganska coolt if u ask me! Det skulle pressas,hackas, limmas, sprayas allt möjligt, och pilligt som fan varje tallrik skulle se EXAT likadan ut sånt där pilljobb har jag aldrig varit med om innan. "Nu är inte palsternackan 3x3x3mm, gör om!"...och så började man om. Fuck it säger jag, de där är inget för mig men kan ju säga att kul var det!




















Kommentarer
Postat av: maria

Hej!

Såg din kommentar i bloggen och jag har inte fått något meddelande från dig. Är du säker på att du skickat till rätt adress? =) [email protected]

2011-02-01 @ 00:02:26
URL: http://shinystuff.blogg.se/
Postat av: Nyfiken

Vad hette köksmästaren? Intressant tema..

2011-08-23 @ 00:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0