TIDIG SÖNDAGSMORGON

Hemkommen från jobbet, och nu ligger jag återigen i min säng. Kan inte somna även om ögonen bränner oerhört mycket, och jag vill helst av allt sluta mina ögon och sova fram tills en dag då jag vet att jag kommer vara lycklig. När det är såhär tidigt på morgonen förstår jag inte hur man kan tänka så himla mycket, på saker och ting. Varför utsätter jag mig själv för så jävla svåra saker, för så dumma saker som jag själv vet att jag absolut inte klarar av. Hur kan jag vara så trångsynt och tro på att jag var över och lämnat allt det där bakom mig, och att jag äntligen nu hade en bra hos mig? Dumjävel. Jag tror jag måste sluta fundera nu och istället försöka somna. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0