DAG 2&3 - MIN FAMILJ & DET VIKTIGASTE I VÄRLDEN

(totalt glömt bort detta så nu kommer två grejer i ett och samma inlägg, ligger extremt efter i det hela)

Dag 2 - Min familj.
Well,precis som de flesta så har också jag en liten familj. En underbar mamma, som jag älskar av hela mitt hjärta som älskar precis som jag att slösa pengar på grejer man egentligen INTE behöver, och en pappa som är liten och galen i öl. En storebror som är den bästa och alltid ställer upp genom att hämta mig från vänner och sena utekvällar och sen en irriterande liten lillebror som bara är till för att retas och inget annat. Vad kan jag säga? Pappa jobbar på Tibrokontorsmöbler, morsan som städerska och brorsan i ett gjuteri där han blir svartare än natten och pilutten går i 7an. Det är väl allt...en galen familj, som jag inte alltid kommer så värst bra överens med men de är min familj, och jag älskar de mer än något annat.




Dag 3 - Vad är viktigast i världen för mig?
Min familj och mina närmaste vänner (ni vet vilka ni är), men mest av allt min mamma. Jag tror ärligt talat inte på att jag hade klarat mitt liv utan henne, och tror inte jag hade haft allt jag idag har. Hon finns där när jag behöver henne, behöver inte alltid ske genom att prata utan genom tystnad också, och det bästa av allt ena studen kan vi skrika på varandra och i andra kan vi pussas och kramas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0