" VAD FAN, VI LA JU OSS PRECIS "

igår jobbade jag och lena kväll, så vi var hemma strax efter elva och konstigt nog hade båda två svårigheter att somna så imorse när klockan ringde halv fem och lena sprang runt i rummet som en dåre så klämde jag fram ett "vad i helvete gör du?" ... "ja vi ska ju upp nu" fick jag som svar och då var de som om helvetet brast för mig "vad fan, vi la ju oss precis". Jag är helt mör i kroppen efter dagens dubbelpass så nu lägger jag mig i badet samtidigt som jag slår på ett avsnitt av 90210 och hoppas på att min fina älskade dator står ut värmen som blir i badrummet .. håll tummarna (vet de inte bra ha den på badrummet, men jag blir lätt uttråkad) ,behöver verkligen ett avkopplande BAD!


just nu skulle jag behöva en varm sommardag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0