"NI HAR JU DET SOM EN SEMESTER"

Idag är vi lediga, eller vi "jobbar" i de Norska backarna istället. Vi måste nog bo på de bästa hotellet, står ju verkligen för allt vårat sjukhusbesök, medicin, fick helt nya kläder + SKOR, mat idag + skidutrustning och liftkort. Helt underbart att man känner sig som en kung, och inte för en dag utan har känt mig som en kung i redan två veckor (förutom då jag jobbar :P). Så ja, idag var vi i skidbackarna dock var de oerhört kallt även om jag hade tights, mjukis, termos, linne,långärmad tröja,tjocktröja och en vårjacka frös jag till is. Så jag behöll mig mestadels i värmestugan höh, jag är verkligen inte duktig på att åka skidor så ni kan ju tänka er att jag vurpade dock endast en gång, och vill ni veta vart? På en helt rak väg på väg till liften, skrattar ju för fan fortfarande åt det haha och chefen skrattade rätt mycket han med, råkade vurpa ännu en gång när jag försökte resa mig..hur som en riktigt rolig dag!

Resten av dagen är mina planer bara ligga och vila ut, blir sängen hela dagen då mina andra vänner jobbar och min roomie åkt till sin bror över helgen. Kommer bli tomt utan henne så blir en mysdag för mig själv. Lite bilder nu,dock får jag fler i helgen !










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0