JAG OCH MINA TRE SVENSKA BRUDAR

Igår var det en tuff dag för mig och min roomie, bytte rum här omdagen åter igen och igår skulle vi packa upp allt. Våran allergi har inte lagts än så vi åkte in till SM (ett stort köpcenter, skojar ej fem våningar) och direkt in till apoteket och köpte en allergi kräm, och idag har vi fått även tabletter av en som jobbar i receptionen så vi hoppas på att lugnar sig iaf, framåt kvällen tänkte vi att vi skulle hitta på något de är ju så tråkigt här i lilla Gardemoen och hyfsat dyrt att ta sig in till Oslo varje gång man inte har ngt och göra 290:- norska kr kostar det...ekonomin hade ju rasat för oss alla. Vi gick upp till våra grannar och satt där och softade och sedan tog vi oss ner till baren där vi gästade Jeff, en sångare från Chicago grymjävel de där alltså!!

Sedan satt vi i matsalen och bara pratade, vid halv tre tiden var jag på rummet. En lång dag men vi hade det urbra. Det blir verkligen det man gör det till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0