HUR FAN SKA JAG LYCKAS?

....att få ner kläder för SJU jävla veckor? jag har lixom svårt för en helg.och nu ska jag vara borta sju helger + 35vardagar. Det är sjukt hur mycket man måste tänka på, och jag mår fan dåligt över varje liten sak som jag valt bort, vilket inte alls är mycket det värsta är att jag faktis inte har någon väska till min packning, så imorgon får jag med mig en från min vän Lena och då fan i mig håller jag tummarna för att den är tillräckligt stor, ni kan ju bara tänka er vad jag kommer ägna min dag åt efter skolan -PACKNING. Som tur är åker jag inte tidigt på lördag, utan eftermiddag ca 13. Nu måste jag börja på min powerpoint, åh jag...vill inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0