DAG 21 + 22 - ANNAT ÖGONBLICK / DET HÄR UPPRÖR MIG

DAG 21 - ETT ANNAT ÖGONBLICK
Ärligt talat,vissa dagar är ju bara konstiga, för vad fan ska jag skriva här?

DAG 22 - DET HÄR UPPRÖR MIG
Finns väldigt jävla mycket som upprör mig, men mest av allt folk som döljer sina känslor. Ärligt talat, okej säger inte att man ska dra och skrika ut det till hela världen vad man känner och tycker men erkänn det åtminstone för dig själv. Gillar du en människa mer än vän, ERKÄNN. Den personen kommer inte evigt vara där för dig, hon/han försvinner och då, ja då kommer du inse vad fan du har gått miste om. Han/Hon kommer göra allt för dig i början, böna och be, vika sig för dig hundra gånger om och du kan köra med din hot-n-cold roll, men kompis det håller inte i längden. Man gör misstag i livet, för vem gör inte? Men folk förändras också. Så för i helvete - håll inte era känslor in UT MED DEM, innan den du bryr dig om mest, innan den som påverkar dig som kan göra dig glad/ledsen försvinner, och då kommer det inte vara försvinna ur "vänskapen" utan, försvinna på riktigt det kommer vara hennes/hans tur att vara hot-n-cold. Ditt val nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0